Friday, October 15, 2010

" Poetic Pieces" -by Marie Mae "maRmz" Cortuna

 Soliloquy Sa Manikin 

Ambut ug unsang hitabua
Madani man gayud kanamu si bisan kinsa
Daw masilaw sila sa amung pamanit
Nga mura'g wa gayud makaila'g init

Inatiman man jud hinuon mi,
Kanunay'ng bag-o ang buhok ug bisti
Apan angay ba gyud kaming kasinahan 'labi na sa kababay'n-an?
Wa lang sila masayud unsa kalaay ug kalisud maingun niini...

Laliman ba ka sa pagstambay dires' estante?
Sa tibuok adlaw nalang gatuskig, gangisi
Ubay-ubay na unta lagi'g laki
Apan igo ra gyud sila sa pagtutok, paglili.

Husto lagi sa barog
Apan husto bang magbinarog nalang hangtud sa hangtud!
Ikaw, gusto ka bang masusama kanamo?
Pinuno sa kaanyag apan hinikawan sa kinabuhi? 


Ang Kahingawa sa Tsinelas
 
Uy,tiil asa ka man paingun? 
Mahimu ba ko nimung dad-un?
Dali ug sul-oba nako!
Andam na 'kong muuban kanimu.

Tana! Tumbi ug sul-oba na 'ko
Arun dile gayud ikaw mahasul sa lapuk
Ni mahadluk sa mga bato.
Ania ako, andam nga musapnay nimu.

Nipis na tuod kining akong mga lapa-lapa
Ug kaputlunan na usab kining swelas
Apan makasugakud paman sad ko
Busa dali,unsa paman ang gipaabut mo?

Pinanggang tiil, wa ka ba makabati?
Ako kini,ang paborito nimung tsinelas
Nganung dile ka man manumbaling?
Wala ka na ba makauyon kanako?

Kinsa mana siyang gisuot mo?
Wa ko masayud nga aduna kay lain gawas kanako.
O, tuod maayo siya'g hitsura
Apan ayuhun kaha ka niya pagdala?

Dili kaha siya mureklamo
Kun mabag-id nas mga kubal nimu?
Palagdas lang raba ka kun magbaktas
Napakaun na gud ko nimu'g daghang thumbtacks

Sige, tiil kay pinangga man tika,
Di na ko mangilabut pa ninyong duha
Hinaut ampingan nalang ka niya
Labaw pa sa pag-amping nako kanimu...

Tiil, aduna lang unta 'koy dyutayng hangyo
Ayaw lang 'ta ko'g ilabay sanglit tipigi lang 
Bisan didto lang sa ngitngit na suok
Husto nang muiwag kanako ang imung hulagway...



Ang Tubag Sa Tiil


Uy, aduna lang 'koy laktun ha
 Pasensya kun dile na tika madala
Pabilin na lang dire
Kay aduna naman koy laing ikauban

Ayaw na lang hasula imung kaugalingun
Wa man ko mabalaka sa lapuk ni sa mga bato
Ayaw kabalaka kay sapnayun sab niya ako
 Sama atong pagsapnay nimu kanako.

Baga-baga pa man iyang mga lapa-lapa
Lig-un pa usab iyang mga swelas
Sigurado kong mas makasugakud siya
Busa siya na ang gusto kong ubanun

Pinanggang tsinelas, nasayud ko's imung gibati run
Ayaw lang hunahunaang dili ka na bililhun
Kay bisag naa na siya,
Magpabilin gihapun kang akong tsinelas nga paborito... 

Pasaylua ko kun wa ta mo mapaila-ila
Karun raman sab me magkahimamat niya
Anggid-anggid raman pud mo katung bag-o paka
Wa sab ko masayud kun maayo ba pud siya mudala.

Wa ba diay sab ka sukad makareklamo ning akong mga kubal?
Kahibalo man kos' tanang pag-antus nimu.
Maayo gyud sigurong dile na kita mag-uban
Arun mawa nang hasul sa imung kinabuhi...

Salamat diay sa imung pagpangga ha
Ambut, galibug paman sab ko ninyong duha...
Basta, ampingi jud baya imung kaugalingun
Labaw sa pag-amping nimu nako kaniadto

Dili naman ka mistil muhangyo pa
Kay tipigan man jud tika dire nako
Apan dile ko gusto mag-antus ka diha sa kangitngit
Ug makuntento nalang  sa iwag nako. 



Ang Aking Pag-ibig


Upang maaliw, ako'y minsang nagliwaliw
'Di inakalang buhay doon pala maiiba
Damdami'y tila pinukaw nang 'kaw ay matanaw
Puso'y tila natunaw, isip bahagyang naligaw

Ngiti'y lumalagkit habang ika'y papalapit
Sa pag-abot ng 'yong kamay, muntik nang mahimatay
Naghari ang katahimikan nang tayo'y nagtitigan
Doon nagsimula, matamis nating istorya...

Bawat saglit na sumasapit tayo'y nagkakalapit
Naging magkaibigan hanggang nagkaibigan
Bagaman sa simula, 'koy 'di agad nagtiwala
Minsan na kasing umasa't luha lang ang napala

Buti nalang at ika'y di nila kagaya
Lagi mong ipinadarama kung gaano ako kahalaga
Iyong tinupad pangarap na hinahangad
Ang magmahal at mahalin, kay tagal nang dalangin


Ngayon, tanging hiling na lamang
Puso'y alagan at pagkaiingatan
Pangakong ito'y sa'yo lang ilalaan
Kung susumpang mananatili't hinding hindi lilisan



Live & Love Life
 

It’s wonderful,enjoy it!
It’s precious, treasure it
Come along my friend
Then you’ll see, it’s fun in the end...

Sometimes you could come off
Yet, cover up;don't put off
For you'll soon be delighted
Our Maker will have you guided

Things do change as always
Some red-letter days and rainy days
Dare to fight; never give up!
For soon, everything will be fixed up

In Him you shall have fear
Never put down others my dear
Be a good Samaritan-
A truly upright man...




No comments:

Post a Comment