Tuesday, October 19, 2010

Jerlyn Cadubla's poems

"Second Hand of Time"

Hours passed into days
and time slipped away,
sun extended its rays 
and moonlight beamed astray.

Never again will this day be ours
with its dreams and promises,
for a new day will come
when sunset is done
and moon's rule over sky ends.

Never again will this moment be ours 
with its smiles and laughter,
for another moment will appear
and laughter may no longer be heard
sorrows flew, left you with nothing but tears.

So treasure each hour for never again 
each moment be the same,
It will be washed like the sand 
and lose its own grand
Time will pass and never be regained.

                                                                                    -j.c.-


Bartirig Buwak Ang Akong Langgam


Dili ko ganahan makasala sa Ginoo
pero unsaon man  
wala man pud ni nako gigusto.
Bisan unsaon nakog tan-aw ni Batman og Superman
did-to man jud ko masangit ni Wonderwoman

Kahibalo ko nga mapatyan ko aning tatay
o di kaha ipapriso kong kuya
pero sigurado pud ko 
nga makasabot ra si ate og nanay
kay naa na silay tig-kulot og tig-kilay

Di ko gusto nga malahi sa uban
apan mao man kini ang gitibok sa akong dughan
hahay! kung pwede pa lang
ibarter og BUWAK ang akong LANGGAM.

                                                                                -j.c.-



Sa Akong Pagsubay sa Dakong Tulay

Sa akong pagsubay sa dakong tulay
gisugat ako sa mabugnaw nga hawok sa hangin
ug gakus sa kangitngit sa kagabhi-on.

Sa akong paghangad sa kalangitan 
nawala ako sa walay katapusang kangitngit,
gipangita nako ang kahayag sa mga dyamante
apan sila nagdumili sa pagpakita
og ang nga dakong dag-um nalang 
ang nihakop sa akong panan-aw.

sa akong pagduko sa kadagatan
nabutyag kong walay kalainan,
ang kaitom sa malawom nga katubigan 
naghipi og sikretong wala pa mahibaw-an.

mura usab kini atong kinabuhi
nga lisod mahibaw-an ang sakto sa dili
sa atong pagpangita sa dalan sa kahayag
sugaton ta og kangitngit nga sa ato mudam-ag.
                   
                                                                                                           -j.c.-

1 comment: