Monday, October 25, 2010

HAY NAKO DAI   (Jennifer P. Tandoy)


Hahay nako dai
Di ka ba kabantay
Ang imong laki naglikay
Kanimo wala mahigugma
Apan ikaw perting pilita
Pilit pa sa rugby sa akong papa

Hahay nako dai
Ikaw gibuwagan
Apan nagpabilin pa gihapon ka kaniya
Di ka ba mauwaw
Laki nakigbuwag apan ikaw di mosugot
Haskang pagkadakung gubot

Hahay nako dai
Unsa manang gugmaha
Pagka, ako nimo dai pag mata
Inom ug daghang pait nga kape ni lola
Aron makaamgo ka
Kung unsa ka way kwenta imong bana..


AY, MALI!   ( Jennifer P. Tandoy )



Magmula ng ikaw ay makilala
Pag aaral ko ay may inspirasyon na
Puso ko ay punong-puno ng ligaya
Buhay ko ay may direksyon na.


Sanaý di mo ako iiwan
Sanaý akoý iyong gagabayan
Sana itong pagmamahalan
Ay hanggang kamatayan.

Ngunit ako palaý nagkamali
Sa mga paniniwala kong tiwali
Kung alam ko lang ang mangyayari
Puso ko snaý di makakaranas nd hapdi.

No comments:

Post a Comment